Archives

Categories

Pikantie griķi

Sastāvdaļas: 100 g griķu 1 glāze ūdens 1 ēdamkarote svaigi sarīvēta ingvera 2 ķiploku daiviņas 1 tējkarote eļļas 2 ēdamkarotes sojas mērces ¼ tējkarote rīvēta muskatrieksta 1 tējkarote kaltēta bazika sauja svaigu bazilika lapu Pagatavošana: Kārtīgi sarīvē ingveru un ķiploku. Read more ›

Vegānisma stūrakmeņi

Sestdien, 31.01., plkst. 15.30 klubā “Nabaklab”  norisināsies pasākums “Vegānisma stūrakmeņi”, kur varēsiet uzzināt par vegānisma attīstību un aktualitāti mūsdienās, uzdot sev interesējošos jautājumus un baudīt vegāniskas uzkodas.Pirms 70 gadiem Anglijā ētiski motivētu cilvēku pulciņš nolēma, ka pasaules skatījumam un dzīvesveidam, kurā Read more ›

Popkorns

Sastāvdaļas: 2 ēdamkarotes augu eļļas ¾ glāzes cietu popkorna graudu ¼ glāze izkusuša  margarīna (pēc izvēles) ¼ glāze pārtikas rauga 1 tējkarote ķimeņu ½ tējkarote sāls (vai pēc garšas) Pagatavošana: Ieber sāli, raugu un ķimenes blenderī, samaļ tuvu pūdera konsistencei. Read more ›

Vegāniskās vakariņas #4

Vegan.LV aicina piedalīties jau ceturtajās vegāniskajās vakariņās! Varēs ne tikai iemācīties pagatavot gardus vegāniskus ēdienus, bet arī pierakstīt receptes, fotografēt gan procesu, gan rezultātus, iepazīties ar citiem draudzīgiem vegāniem un, protams, garšīgi paēst. Vegāniskās vakariņas ir projekts vegānisma popularizēšanai Latvijā. Read more ›

Par bitēm, medu un vegānismu

Ir skaidrs, ka neatradīsies daudz vegānu, kas par tādiem kļuvuši, reaģējot uz bišu ekspluatāciju biškopības nozarē. Tāpat, šķiet, biškopības apkarošana nav viens no primārajiem jautājumiem dzīvniektiesību aktīvismā. Tomēr dažkārt vegāniem un vegānismā ieinteresētajiem rodas jautājumi par to, vai bitēm tiek nodarīts kāds kaitējums, ja izmantojam viņu saražoto medu, un, ja jā, tad kāds tieši. Read more ›

Vegānisks maztauku uzturs izrādās efektīvākais svara samazināšanai

Pirms mēneša zinātniskajā žurnālā „Nutrition” tika publicēts pētījums, kurā salīdzinātas dažādu diētu svara samazināšanas spējas. Visvairāk svara cilvēki zaudēja, sekojot pilnībā augu valstī balstītam uzturam. Kā papildus priekšrocības vegānisks uzturs nodrošina zemāku piesātināto un nepiesātināto tauku patēriņu un mazāku ĶMI Read more ›