Pāreja

Ja izlem pārstāt ēst gaļu, tam nav jābūt “visu vai neko” lēmumam. Daudziem vieglākais pārmaiņu ceļš ir uztura pakāpeniska pielāgošana. Neatkarīgi no tā, vai tavs mērķis ir uzreiz kļūt par vegānu vai samazināt dzīvnieku izcelsmes produktu patēriņu, mums ir daži padomi, kā šīs pārmaiņas ieviest. Ja tev ir kādi mīļākie ēdieni, no kā uzreiz nevari atteikties, tad sāc ar tiem produktiem, no kuriem atteikties ir vieglāk.

SOLI PA SOLIM, DIENU PĒC DIENAS


Vienu dienu nedēļā atteikties no gaļas ir lielisks veids, kā sākt ieviest izmaiņas uzturā. Tās ir nelielas izmaiņas un var palīdzēt tev pierast, vienlaikus ļaujot izmēģināt jaunus ēdienus. Līdzko jutīsi, ka esi uz īstā ceļa, pievieno no gaļas brīvās dienas savai nedēļai!

GADĀS NOIET NO SLIEDĒM?

Ja izvēlies pilnībā atteikties no gaļas vai visiem dzīvnieku izcelsmes produktiem uzreiz, atceries, ka neviens nav perfekts. Ja pieķer sevi kādreiz krāpjamies, neesi pārāk bargs pret sevi. Vari sākt no jauna ar nākamo maltīti vai izmēģināt kādu no iepriekš minētajām pieejām. Svarīgāk ir apzināties sev piemērotāko pieeju, nekā nepieļaut nevienu kļūdu jau no pirmās dienas.